niedziela, 30 października 2011

Start!

Witam serdecznie:)
Postanowiłam tą serię publikować na blogu, ponieważ nie raz brak mi czasu na wstawianie rozdziałów na chomiku oraz wysyłanie info, co było naprawdę czasochłonne. Z bloggerem jestem już zaznajomiona, wiem, że publikowanie w nim idzie dużo szybciej, dlatego właśnie postawiłam na niego.
Na tym blogu będziecie mogli poczytać stworzony przeze mnie cykl historii Mrocznych(więcej w zakładce Opis). Jest to oczywiście typ fantasy/romans, gdzie dwa różne światy stykają się ze sobą. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu i będziecie na bieżąco śledzić nowe rozdziały:) Będzie mi bardzo miło. Również ucieszy mnie fakt, że zechcecie skomentować co nieco, przecież o to chodzi, żeby wam się podobało, a wasze słowa pomogą zmienić co nieco. Prawda?
Niedługo powstanie również zakładka "Ciekawostki". Wypiszę w niej różne ciekawe rzeczy na temat Mrocznych oraz ich świata i życiowej misji. W opowiadaniach oczywiście po części będzie to wyjaśnione, ale w dogłębną analizę zabawię się właśnie w tej zakładce. Pozwoli wam to przybliżyć nieco sobie historię Mrocznych oraz zrozumieć niepewne rzeczy...
Pozostaje mi tylko życzyć wam udanej lektury i zachęcić was do czytania. Już niebawem pierwszy rozdział, dlatego serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz